سیلام !!!

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

سیلام بــروبَــکس !!  

داداشیــ ـا و ابجیـ ـای گـــُلم چطورین ؟؟ حال و احوال خــ ـوفه ؟؟ 

پُسـتـ ثــابت جدیدم خوجمل شده ؟؟ 

اهنگــ وبمم عوض کـــردم  

امــ ـروز بسی مشقتـ کشیدم تا یه اهنگ خوب پیدا کــ ـردم !! 

امیدوارم خوشتون بیاد 

نظر یادتــ ـون نره 

بــــووووس بای 

 



نظرات شما عزیزان:

MOSTAFA
ساعت11:19---10 شهريور 1392
من از عشق گفتم
تو مدل ماشینم را پرسیدی
من از محبت گفتم
تو محل زندگیم رو پرسیدی
من از دوست داشتن گفتم
تو وضعیت حساب با نکیم را جویا شدی
من از ارزش ها گفتم
ارزش هایی که قیمت ندارند
اما تو...
تو قیمت ارزش ها را با آهن و کاغذ برابر کردی...


nasim
ساعت13:47---6 شهريور 1392
این روزهاعادت کرده ام هرکس بگوید:من هم دوستش دارم....

nasim
ساعت13:47---6 شهريور 1392
این روزهاعادت کرده ام هرکس بگوید:من هم دوستش دارم....

مهرداد
ساعت20:30---3 شهريور 1392


سنـــــــــــــــا
ساعت20:29---3 شهريور 1392
عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

ملیکا
ساعت20:28---3 شهريور 1392
تووووووووووووووووپه هم پست ثابتت هم اهگت عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 3 / 6 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |